Quick-Step: vášeň pro cyklistiku od roku 1999

Společnost Quick-Step má vášeň pro kvalitní podlahy... a pro cyklistiku. Posledních 20 let aktivně sponzorujeme profesionální cyklistický tým, ze kterého vzešli šampioni v několika různých generacích.

Historie mimořádnosti

Láska mezi společností Quick-Step a cyklistikou se zrodila v roce 1999, kdy se divize podlah skupiny UNILIN stala společným sponzorem cyklistického týmu Mapei-Quick-Step. Od té doby se značka pro mnoho cyklistických nadšenců stala synonymem týmu, který v průběhu let nesl v různých variantách její jméno: Mapei-Quick-Step, Quick-Step Davitamon, Quick-Step-Innergetic, Omega Pharma-Quick-Step, Etixx-Quick-Step a nyní Quick-Step Floors.

Máme za sebou již 20 let

Náš úspěch spočívá v našich společných ambicích a ve společné víře v silné klíčové hodnoty. Cyklistický tým i značka podlah jsou známé svým podnikavým přístupem, mimořádností, vášní a respektem. Jen to nejlepší je dost dobré a neustále se snažíme být lepší.

#DesignedToPerform

23 let je dlouhá doba, ale dává smysl, pokud se podíváte na to, co nyní naše společnost a náš tým představujeme. Sdílíme stejnou filozofii: cílem je výkon. Jezdci a tým vždy posouvali své limity, trénovali v lepších podmínkách, zlepšovali se a stále sílili. Právě to nás spojuje, ta vášeň posouvat limity je také obsažena v DNA společnosti Quick-Step.

Mezi cyklistickým týmem a společností Unilin je stále silný vztah, a to i po 20 letech sponzorování pelotonu WorldTour. Podívejte se na následující video, ve kterém uvidíte, že Patrick Lefevere, výkonný ředitel cyklistického týmu Quick-Step, a Paul De Cock, vedoucí oddělení podlah ve společnosti Unilin, věří v tyto hodnoty, které sdílí obě organizace.

Partnerství, které je přínosné pro obě strany

Společnost Quick-Step a tento talentovaný tým společně napsaly některé z nejúžasnějších stran cyklistické historie... a budou v tom pokračovat i v budoucnosti. Jinými slovy, toto vzájemně prospěšné partnerství lze skutečně popsat jako jednu z nejpřínosnějších spoluprací ve světě profesionální cyklistiky.

Přispívání k mezinárodnímu jménu značky

Tato smlouva o partnerství hraje důležitou roli v dosažení našich korporátních cílů. Těmi jsou růst jména značky na mezinárodní úrovni a podpora reputace značky Quick-Step a její kvality.

 


Přispění k mezinárodní známosti značky

Pro společnost Quick-Step představuje sponzorská smlouva velkou roli v dosažení svých hlavních cílů: rozvíjet známost značky na celém světě a posílit skvělou pověst značky Quick-Step co se týče kvality.

Seznamte se s naší nabídkou kvalitních výrobků:

Sledujte tým online

www.deceuninck-quickstep.com