Hodnoty značky Quick-Step a cyklistický tým? Dvě strany téže mince

Společnost Quick-Step stojí na prahu 17. roku jako jeden z partnerů úspěšného cyklistického týmu. Pod vedením zkušeného manažera Patricka Lefevera bude tým v roce 2015 soutěžit pod novým názvem Etixx-Quick-Step. Právě začínající rok bude navíc již 13., ve kterém je společnost Quick-Step jedním z hlavních sponzorů stáje, a proto k cyklistice cítí velký závazek. Spojení mezi třemi hodnotami značky Quick-Step – inovace, design a kvalita – a cyklistickým týmem je dnes silnější než kdy dříve.

Důvod, proč Quick-Step před sedmnácti roky vstoupil do světa cyklistiky, zůstává stále stejný: přístup a filosofie cyklistického týmu a hodnoty značky jsou velmi podobné. Jako výrobce kvalitních podlahových řešení uznává Quick-Step tři základní hodnoty. Paul De Cock, výkonný ředitel divize podlah Unilin, říká: „Inovace, design a kvalita jsou tři sliby značky, které byly, jsou a budou klíčové pro úspěch. Náš cyklistický tým tyto hodnoty sdílí a díky tomu se zlepšuje naše reputace po celém světě.“

Inovace: Průkopnické úsilí, které naklání misky vah

Ve výrobním procesu společnosti Quick-Step i ve fungování cyklistického týmu jsou inovace jedním z nejdůležitějších prvků. Důkladné průzkumy vedou k novým pohledům na věc a k použití unikátních řešení. Cyklistický tým pak úzce spolupracuje s Bakala Academy, centrem pro sportovce se základnou v Belgii, které se soustředí na vliv výživy na sportovní výkony. Dalším příkladem je stálá pozornost věnovaná malým detailům, které umí nahnout misky vah, jako je například nejmodernější vybavení. To přispělo mimo jiné k dvojnásobné výhře v týmové časovce na mistrovství světa. „V Quick-Stepu přicházíme s podobnými inovacemi. Pokračující investice do výzkumu a vývoje vedou k mnoha převratným řešením, jako například našemu patentovanému systému Uniclic pro podlahy nebo světově první voděodolné laminátové podlaze řady Impressive (Ultra),“ dodává De Cock.

Design: Udávání trendů

Pro pochopení spojení mezi designem a cyklistikou se stačí letmo podívat do ulic belgických měst. Je patrný prudký nárůst popularity kol bez přehazovaček stejně jako rostoucí počet turistů na bicyklech. Takové prostředí je ideální pro uchycení nových trendů v cyklistickém vybavení i oblečení. Jako cyklistický tým, Etixx-Quick-Step následuje a dokonce utváří tento konkrétní retro styl, například znovu uvedením staré dobré cyklistické čepice. Co se týče oblečení, mají velkou váhu také názory samotných cyklistů. „V Quick-Stepu vidíme velmi podobné trendy: námi navržená dřevěná podlaha Variano také následuje styl retro,“ uvádí De Cock a pokračuje: „Přišli jsme i s novou verzí klasických laminátových podlah v naší voděodolné řadě Impressive (Ultra), která obsahuje několik výrazných retro vzorů.“

Kvalita: Nenechat nic náhodě

Cyklistický tým a podlahy Quick-Step jsou synonymem pro kvalitu. Tým pracuje pouze s kvalitním materiálem, zatímco ke skvělé kondici pomáhá cyklistům Bakala Academy. A stejně jako Quick-Step provádí pečlivé testy po každém kroku výrobního procesu, ani cyklisté a jejich mechanici nenechávají nic náhodě. Díky tvrdé práci a neustálým investicím do inovací a výzkumu se zvyšuje kvalita ve sportu i v designu interiérů.

Související Články
09.01.2015