Quick-Step sponzoruje cyklistiku už 17 let v řadě

Jeden z nejslavnějších cyklistických týmů v profesionálním pelotonu bude v roce 2015 závodit pod novým jménem. Stáj Omega Pharma-Quick-Step mění název na Etixx-Quick-Step. Jejími jezdci však i nadále zůstávají po celém světě uznávaní sportovci, jako jsou Mark Cavendish, Tony Martin, Zdeněk Štybar a další. A protože se společnost Quick-Step drží zásady, že vítězný tým se nemá měnit, rozhodla se i v následujícím roce pokračovat v oboustranně úspěšné spolupráci. Vášeň značky pro design a kvalitu se navíc perfektně pojí především se sportovními cíli a ambicemi cyklistického týmu.

Cyklističtí nadšenci automaticky spojují jméno značky Quick-Step s úspěšným týmem, který vychovával a stále vychovává generace talentovaných cyklistů. Mezinárodní strategie sportovního sponzoringu společnosti Quick-Step silně přispívá k cílům společnosti: vylepšit povědomí na mezinárodní úrovni na straně jedné, a dále zdůrazňovat kvalitu na straně druhé.

Pohled značky Quick-Step na kvalitu a design se navíc perfektně shoduje s ambicemi cyklistického týmu: neustálá snaha být na vrcholu a zároveň udávat trendy v pelotonu. Paul De Cock, výkonný ředitel divize podlah Unilin a velký cyklistický nadšenec to vysvětluje svými vlastními slovy: „Terpstrova ladná práce nad pedály, Boonenovův výrazný styl jízdy do vrchů nebo Kwiatkowského elegantní úniky z pelotonu: perfektní cyklista je velmi podobný podlahám od Quick-Stepu – odolný a stylový zároveň.“

Viditelnost značky a obraz kvality

Stejně jako Quick-Step, také cyklistika každý rok posouvá své hranice. Rok 2015 bude 17. v pořadí, kdy bude logo značky Quick-Step zářit na cyklistických dresech týmu. Dosud 12 let pak společnost působí jako jeden z hlavních sponzorů. Vedle zajišťování viditelnosti značky a zlepšování obrazu kvality, dává sponzorství zákazníkům také možnost užívat si vzrušujícího světa cyklistiky a tak s nimi budovat dlouhodobý vztah.

Související Články
09.01.2015